Case: Elzet Gifts & Living

Business-to-business webshop met inlog voor klanten

Clientportal: inlog voor zakelijke klanten

Bestellingen komen binnen via het backofficesysteem bij Elzet Gifts & Living. In het systeem kunnen eenvoudig de bestelling, facturatie en voorraad worden aangepast. Ook is het mogelijk om in het backofficesysteem speciale prijsafspraken per klant in te stellen, bijvoorbeeld vijf procent korting voor een vaste klant. Deze klant krijgt dan volautomatisch aangepaste prijzen te zien in de webshop, waar de specifieke klantkorting vanaf is.

Mensen die niet ingelogd zijn via de cliëntportal kunnen in de webshop het productaanbod bekijken, maar niet de prijzen zien. Ook kan er enkel besteld worden nadat is ingelogd in de cliëntportal. Hierdoor kunnen consumenten geen bestelling plaatsen in de business-to-business webshop van Elzet Gifts & Living.

 

 

 

Hoge positie in Google dankzij zoekmachine optimalisatie

Het is een bewuste keuze geweest om het productaanbod direct zichtbaar in de webshop te zetten in plaats van pas na het inloggen. Hierdoor kunnen potentiële zakelijke klanten direct zien welke producten zij kunnen bestellen bij Elzet Gifts & Living. Daarnaast is het tonen van de producten en productinformatie gunstig voor de positie in Google. Hierdoor heeft de webshop een hoge positie in Google verworven op zoekwoorden die gerelateerd zijn aan het productassortiment.

 

 

Interesse?

Ben je geïnteresseerd in een cliëntportal voor jouw bedrijfswebsite?
Neem dan contact op om de mogelijkheden door te spreken.

» Neem contact op

« Terug naar alle cases

© 2006-2014 Shopman  |  Contact  |  Disclaimer  |  Privacy Algemene Voorwaarden | Nieuws | Sitemap